Mierzenie płynów  - Wybierz kategorię, ćwiczenie i graj

Ćwiczenia na wybór naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: poziom trudności rośnie wraz ze zmianą kształtu naczyń, ich ustawieniem oraz różnymi podziałkami liniowymi do odczytywania pojemności.

Quiz 1.1

Poziom 1

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: wszystkie naczynia są takie same, stoją na równej wysokości oraz mają identyczną podziałkę.

Quiz 1.2

Poziom 1

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: wszystkie naczynia są takie same, stoją na równej wysokości oraz mają identyczną podziałkę.

Quiz 1.3

Poziom 1

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: wszystkie naczynia są takie same, stoją na równej wysokości oraz mają identyczną podziałkę.

Quiz 2.1

Poziom 2

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, ale stoją na tej samej wysokości i posiadają taką samą podziałkę. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.

Quiz 2.2

Poziom 2

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, ale stoją na tej samej wysokości i posiadają taką samą podziałkę. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.

Quiz 2.3

Poziom 2

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, ale stoją na tej samej wysokości i posiadają taką samą podziałkę. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.

Quiz 3.1

Poziom 3

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, inaczej ustawione i posiadają różne podziałki. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.

Quiz 3.2

Poziom 3

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, inaczej ustawione i posiadają różne podziałki. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.

Quiz 3.3

Poziom 3

Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, inaczej ustawione i posiadają różne podziałki. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.