Ćwiczenia na wybór naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: poziom trudności rośnie wraz ze zmianą kształtu naczyń, ich ustawieniem oraz różnymi podziałkami liniowymi do odczytywania pojemności.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: wszystkie naczynia są takie same, stoją na równej wysokości oraz mają identyczną podziałkę.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: wszystkie naczynia są takie same, stoją na równej wysokości oraz mają identyczną podziałkę.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: wszystkie naczynia są takie same, stoją na równej wysokości oraz mają identyczną podziałkę.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, ale stoją na tej samej wysokości i posiadają taką samą podziałkę. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, ale stoją na tej samej wysokości i posiadają taką samą podziałkę. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, ale stoją na tej samej wysokości i posiadają taką samą podziałkę. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, inaczej ustawione i posiadają różne podziałki. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, inaczej ustawione i posiadają różne podziałki. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.
Zadaniem ucznia jest wskazanie naczynia z największą lub najmniejszą ilością płynu: naczynia są różne, inaczej ustawione i posiadają różne podziałki. Różnicę w ilości płynu można określić tylko według skali.