Góra, dół, prawo, lewo
- Wybierz kategorię, ćwiczenie i graj
Uczeń klika głośnik znajdujący się przy danym przedmiocie, uruchamia się audio i jednocześnie wyświetla się wskazówka do przeczytania. Uczeń zgodnie z usłyszaną wskazówką ma za zadanie uporządkować przedmioty na regale.
Quiz polega na ustalaniu położenia przedmiotów według własnego punktu widzenia. Do określenia położenia wykorzystano określenia: na górze, na dole, po prawej i lewej stronie. Nie zastosowano granicznych przykładów, np. (przed)ostatni od góry. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki.
Quiz polega na ustalaniu położenia przedmiotów według własnego punktu widzenia. Do określenia położenia wykorzystano określenia: na górze, na dole, po prawej i lewej stronie. Nie zastosowano granicznych przykładów, np. (przed)ostatni od góry. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki.
Quiz polega na ustalaniu położenia przedmiotów według własnego punktu widzenia. Do określenia położenia wykorzystano określenia: na górze, na dole, po prawej i lewej stronie. Nie zastosowano granicznych przykładów, np. (przed)ostatni od góry. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki.
Zadanie polega na ustaleniu położenia danego przedmiotu względem innego. Uczeń ma spojrzeć na otoczenie, przyjmując punkt widzenia innej osoby. Na ekranie widać dinozaura w regale i właśnie w odniesieniu do niego uczeń ma wykonać zadanie, np. przenieść kredki, wiedząc, że mają leżeć nad/pod dinozaurem, na górnej/dolnej półce. Zastosowano określenia: na górze, na dole, strona prawa i strona lewa; nie zastosowano granicznych przykładów. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki.
Zadanie polega na ustaleniu położenia danego przedmiotu względem innego. Uczeń ma spojrzeć na otoczenie, przyjmując punkt widzenia innej osoby. Na ekranie widać dinozaura w regale i właśnie w odniesieniu do niego uczeń ma wykonać zadanie, np. przenieść kredki, wiedząc, że mają leżeć nad/pod dinozaurem, na górnej/dolnej półce. Zastosowano określenia: na górze, na dole, strona prawa i strona lewa; nie zastosowano granicznych przykładów. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki.
Zadanie polega na ustaleniu położenia danego przedmiotu względem innego. Uczeń ma spojrzeć na otoczenie, przyjmując punkt widzenia innej osoby. Na ekranie widać dinozaura w regale i właśnie w odniesieniu do niego uczeń ma wykonać zadanie, np. przenieść kredki, wiedząc, że mają leżeć nad/pod dinozaurem, na górnej/dolnej półce. Zastosowano określenia: na górze, na dole, strona prawa i strona lewa; nie zastosowano granicznych przykładów. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki.
Quiz polega na ustaleniu położenia przedmiotów na podstawie dwóch kroków: na początku według własnego punktu widzenia, a potem w odniesieniu do wskazanego przedmiotu. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Quiz polega na ustaleniu położenia przedmiotów na podstawie dwóch kroków: na początku według własnego punktu widzenia, a potem w odniesieniu do wskazanego przedmiotu. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Quiz polega na ustaleniu położenia przedmiotów na podstawie dwóch kroków: na początku według własnego punktu widzenia, a potem w odniesieniu do wskazanego przedmiotu. Na trzecim slajdzie dodano znacznik pustej półki. Nie zastosowano granicznych przykładów.