Przód, tył, prawo, lewo
- Wybierz kategorię, ćwiczenie i graj
Uczeń klika głośnik znajdujący się przy danym przedmiocie, uruchamia się audio i jednocześnie wyświetla się wskazówka do przeczytania. Uczeń zgodnie z usłyszaną wskazówką, ma za zadanie wskazać właściwe miejsce każdego przedmiotu lub zwierzątka.
Ćwiczenie polega na ustalaniu położenia przedmiotów z własnego punkt widzenia, wykorzystując określenia: z przodu lub z tyłu. Nie zastosowano granicznych przykładów, np. (przed)ostatni od tyłu. Polecenia są dwuczęściowe, np.: "z tyłu, za szklanką".
Ćwiczenie polega na ustalaniu położenia przedmiotów z własnego punkt widzenia, wykorzystując określenia: z przodu lub z tyłu. Nie zastosowano granicznych przykładów, np. (przed)ostatni od tyłu. Polecenia są dwuczęściowe, np.: "z tyłu, za szklanką".
Ćwiczenie polega na ustalaniu położenia przedmiotów z własnego punkt widzenia, wykorzystując określenia: z przodu lub z tyłu. Nie zastosowano granicznych przykładów, np. (przed)ostatni od tyłu. Polecenia są dwuczęściowe, np.: "z tyłu, za szklanką".
Zadaniem ucznia jest ustalanie położenia danego przedmiotu względem drugiego. Uczeń ma spojrzeć na otoczenie, przyjmując punkt widzenia innej osoby, np. położyć dany przedmiot z przodu, z tyłu, po prawej lub lewej stronie danej osoby, która w stosunku do osoby rozwiązującej quiz, stoi przodem, tyłem lub bokiem. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Zadaniem ucznia jest ustalanie położenia danego przedmiotu względem drugiego. Uczeń ma spojrzeć na otoczenie, przyjmując punkt widzenia innej osoby, np. położyć dany przedmiot z przodu, z tyłu, po prawej lub lewej stronie danej osoby, która w stosunku do osoby rozwiązującej quiz, stoi przodem, tyłem lub bokiem. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Zadaniem ucznia jest ustalanie położenia danego przedmiotu względem drugiego. Uczeń ma spojrzeć na otoczenie, przyjmując punkt widzenia innej osoby, np. położyć dany przedmiot z przodu, z tyłu, po prawej lub lewej stronie danej osoby, która w stosunku do osoby rozwiązującej quiz, stoi przodem, tyłem lub bokiem. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Quiz polega na ustaleniu położenia przedmiotów na podstawie dwóch kroków: na początku według własnego punktu widzenia, a potem według punktu widzenia względem drugiej osoby. Na trzecim slajdzie dodano znacznik: wejście do zoo w innym miejscu, według którego trzeba ustalać położenie. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Quiz polega na ustaleniu położenia przedmiotów na podstawie dwóch kroków: na początku według własnego punktu widzenia, a potem według punktu widzenia względem drugiej osoby. Na trzecim slajdzie dodano znacznik: wejście do zoo w innym miejscu, według którego trzeba ustalać położenie. Nie zastosowano granicznych przykładów.
Quiz polega na ustaleniu położenia przedmiotów na podstawie dwóch kroków: na początku według własnego punktu widzenia, a potem według punktu widzenia względem drugiej osoby. Na trzecim slajdzie dodano znacznik: wejście do zoo w innym miejscu, według którego trzeba ustalać położenie. Nie zastosowano granicznych przykładów.